torsdag 14 april 2011

BiffOve!;););)

BiffOve är jaaaaaaaag ;);)

Hej idaahh tänkte jag lägga upp lite bilder men ska skriva lite föörst;)

Idag har jag:
1. Varit i skoolan;)
2. Ätit
3. Suttit vid datan;)
Sen har jag inte gjort så mycket mer;)

Imorron ska jag till min farmor, ska bli kuuul! (har inte träffat henne på typ 3månader)
Imorron är det skolan med );

Vi har fått majblommorna i skolan;)
Har såålt rätt mycket typ föör 700 kr snart;P

Jag kan lägga upp en bild på ååårets majblomma;)

Årets majblomma;)




Men häär kommer en bild på mig och Ella ;)

Vi hade liite rooligt;)











Erkänn fiin;)

Men imorron åker jag & nina till farmor typ 16.15;);)

Hmmmm..:)

Vad kan man skriva ?

Ähhä, Ville ha en liten fråågesport ;)

Ni får fråga vad ni vill, och jag tar upp alla frågor och mitt svar om nåågra veckor eller nåågra dar;);)

//BiffOve;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar